Translate

pondelok 15. januára 2018

Novoročná výzva...


Ako som už spomínala,
tento rok som si po dlhom čase dala opäť nejaké predsavzatie...to, že som
začala boj s mojou váhou minulý rok v auguste, to už viete...

Prešla som na zdravšiu stravu,
začala piť čistú vodu (prípadne minerálku),
prestala jesť pečivo, klasické sladkosti, obmedzila prílohy k mäsu a pridala
dávku zeleninky alebo nejakého šalátu.

Zdá sa mi to neuveriteľné, ale už som si na to
tak zvykla, že mi takýto spôsob stravovania vyhovuje :)

Tento rok v tom plánujem pokračovať
a okrem toho by som chcela pridať cvičenie...to je moje prvé predsavzatie...
...prihlásila som sa do výzvy na www.fitshaker.sk/blog/,
ktorú robia 2x do roka...

Sledujem túto stránku už dlhšie,
rada si čítam články na ich blogu, ale doteraz som sa do cvičenia akosi
nehrnula...a už vonkoncom sa mi nechcelo cvičiť každý deň :)
Viete, čo ma presvedčilo?
Že všetky cvičenia trvajú kratšie ako 30 minút...som si povedala, 
že to by som mohla dať...a v nedeľu je voľno...


Činky som zatiaľ nepoužila, ale napriek
tomu som po prvom cvičení mala peknú svalovku...


Pevne verím, že vydržím...tak mi prosím držte palce :)

Krásny deň prajem...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára