Translate

štvrtok 7. septembra 2017

Keksíky a lá Hobbits


Už som vám spomínala, že som začala boj
s mojimi kilečkami navyše...za posledné 2 roky som ich nabrala dosť
a povedala som si, že stačilo...
Inak, týmto ďakujem aj mojim kamarátkam z práce, ktoré ma v podstate k tomu nakopli :)

Ako som už písala, začala som jesť 5-krát denne,
vysadila som sladkosti, cukor, pečivo a chlieb, 
zo začiatku aj prílohy - zemiaky, ryžu, cestoviny.
Jedla som oveľa viac zeleniny na rôzne spôsoby (lečo milujem), šunku kuraciu 
alebo morčaciu (aspoň 90 % mäsa), mäso (okrem bravčového)
desiata a olovrant
bolo ovocie (okrem banánov a hrozna).
Medzi jednotlivými jedlami aspoň 2-3 hodiny pauza
a pijem aspoň 2 litre vody, príp. minerálky.

Teraz už zapájam do stravy aj červenú šošovicu, ryžu Basmati, či zemiak
(varený alebo pečený v šupke)...

Hlad ma vôbec netrápi, len občas chuť na sladké :)

Na raňajky si zvyknem dať keksíky Hobbits, ktoré sú vyrobené z celozrnnej múky a ovsených
vločiek...a keďže si ich aj doma pečiem, chcem sa s vami
podeliť o recept...



POTREBUJEME:

150 g ovsených vločiek
100 g celozrnnej múky - ja dávam špaldovú
1 lyžička sóda bikarbóna
100 g kokosového oleja (alebo masla 125 g)
125 g medu
a na dochutenie trochu sezamu, alebo kokosu, príp. nasekaných orechov...

POSTUP:

Všetko zmiešam dokopy, aby sa suroviny spojili a dám na pol hodinu do chladničky,
nech kokosový olej a med trošku stuhnú.
Potom z cesta odkrajujem lyžicou a rukami urobím guličku a z nej placku.
Dám na plech s papierom na pečenie
a pečiem na 160 stupňoch asi 13 minút.

Cesto trošku zväčší svoj objem a po vybratí z rúry je mäkké,
ale po vychladnutí stvrdne...keksíky sú chrumkavé :)



Kto má rád celozrnné sladkosti, určite si pochutí
a recept je veľmi jednoduchý :)

Dobrú chuť a majte sa krásne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára