Translate

pondelok 4. mája 2015

IKEA nesklamala...

 
Ked sme sa pustali do skladania kuchyne,
mala som trosku obavy...po poskladani korpusov
skriniek som si myslela, ze ta najlahsia cast je za nami
a pred nami narocne skladanie suflikov a dvierok.
Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked sme urobili prvy suflik
a prve dvierka...jednym slovom parada :-)
 
 
Na sufliky maximera a panty utrusta nedam dopustit...
vsetko krasne sedelo, nebol s nicim problem.
Rozhodne nasu volbu nelutujem a nemala by som problem
pustit sa do skladania znova...no, teraz to vyzera ako reklama
na kuchynu IKEA, takze dost slov, ideme na fotky :-)
 
...my traja v akcii (vsade same krabice)...
 
 

 ...hotovo. Este musime dorobit pracovnu dosku, uchytky a spotrebice :-)
Pre porovnanie navrh kuchyne najdete tu...






A na zaver, este moje milovane pivonky (opat su vacsie) :-)
 

 
 
:-)
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára