Translate

streda 8. apríla 2015

Giveaway...tretia :-)

 
Kedze buduci tyzden budem mat narodeniny,
rozhodla som sa pre dalsiu sutaz...trvat bude len jeden tyzden :-)
 
O co budeme sutazit?
Nedavno som Vam ukazala v jednom prispevku
moju letnu tasku, ktoru som si usila...som rada, ze sa Vam pacila :-)
Vitazka teda vyhra podobnu tasku - usitu z tej istej latky,
len s inymi vtacikmi :-) 
 
 
Staci splnit opat dve podmienky:

1. nechat odkaz v komentaroch pod prispevkom
s uvedenou mailovou adresou  
2. uverejnit (zdielat) príspevok o giveaway na svojom blogu,
pripadne na facebooku a podobne

P.S. ten, kto nema blog, ani facebook a ine...nemusi splnit
druhu podmienku, ale postaci, ak bude clenom mojho blogu :-)

Sutaz plati pre slovenskych a ceskych citatelov
a trva do 16.04.2015, kedy budeme losovat!

Teším sa na vás :)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára